میرزا
میرزا
هرچی گیرم بیاد for ever alone
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:مطالب طنز, نوشته های خنده دار,دل نوشته,حرف های خنده دار,مطالب طنز , توسط میرزا نوروز |

 میگفت بعد از ازدواج میبرمت شمال ٬ بهم میگفت یه خونه بزرگ

تو الهیه میخره ٬ میگفت ماه عسل میریم ایتالیا … اما نگفت " اگه تو قرعه کشی بانک برنده بشه " !!!

 

افغانیه میره خونیه زنه دزدی زنه میترسه میگه بیا این طلاها اینم پول
افغانیه میگه خودتو به اون راه نزن نون خشکا کجان؟

 

یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟
یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم

 

ترجیه میدهم بمیرم و با تو نباشم، نه این که با تو باشم و به فکر مردن باشم
دکتر شریعتی خطاب به زنش 

 

سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقم چیزی پرسیده که باید به انگلیسی جوابشو میداده.

چند ثانیه طول کشید و اون همون طور که داشت فکر می کرد با خنده گفت :

….loading, please wait


بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !

 

“همونجاهاست” چیست ؟

سر راست ترین آدرسِ مامان ها ، وقتی چیزیو پیدا نمیکنی !

 

ما ایرانی ها وقتی میخاهیم از کسی تعریف کنیم:

    عجب نقاشیه نکبت...

    چه دست فرمونی داره توله سگ...

    چه قدر خوب میخونه بد مصب...

    چه گیتاره میزنه ناکس...

    استاده کامپیوتره لامصب...

    عجب گلی زد بی وجدان...

    بی شرف خیلی کارش درسته...

حالا وقتی میخواهیم فحش بدیم!

    برو شازده...

    چی میگی مهندس...

    آخه ادم حسابی...

    چه طوری ای کیو؟

    به به! استاد معظم!

    باز گلواژه صادر فرمودی؟

جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر

اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر

همه ی اعداد عوض میشه ، قدر منو بدونید…

 

باباهامون جلوی باباهاشون پاشونو دراز نکردن

ما پاهامونو دراز کردیم اما به احترامشون جلوشون سیگار نکشیدیم

بچه هامون اگه تو جمع نزنن زیر گوشمون شانس آوردیم !              

 

دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم؛
اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه، واسم مهم نباشه

دختر خالم ۸ سالشه، مدرسش کوچه پشتی خونشونه، یه روز داشته میرفته خونه
تو راه یه پسربچه بهش میگه بی شعور !
بر میگرده بهش میگه: به تو چه !

پسر خالم کلاس دوم تو امتحانشون یه سوال داشتن که گفته بود : آیا میدانید رود هیرمند به کدام دریا میریزد ؟
اینم نوشته بود : بله میدانم !

یادش به خیر زمانی که راهنمایی بودیم یه دبیر داشتیم هر موقع از دست ما عصبانی میشد میگفت: گوساله ها خجالت بکشید من جای پدرتون هستم!

به ابن نتیجه رسیدم که بعضی چیزا رو دارم،بعضی چیزا رو ندارم

.

.

.

.

 

مثلا معرفت دارم ولی لنگه ندارم!!



نظرات شما عزیزان:

ساعت15:38---17 مهر 1391
سلام گلم وبت بد نیس قالبت زشته مائده جان لطفا گوز نخور .دیگه از او قالب لوس تو دیگه بهتره. نگا کن من جنبه دارم اگه انتقاد کنی میزارم تو وب ولی تو چی. هرچی برات میزارم حذف میکنی .

33
ساعت21:59---11 مهر 1391
عمه ی من اینارو می سازه

سارا
ساعت21:23---11 مهر 1391
اینارو کی می سازه

یکی
ساعت11:11---26 شهريور 1391
خخخخخخخخ باحال بود .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.